Meie inimesed
Sind ootavad professionaalsed ja toetavad spetsialistid.
  • Kätlin Juurik

  • Kliiniline psühholoog ja koolipsühholoog
    Kõrgharidus: psühholoogia (MA, Tartu Ülikool)

    CV PDF-ina

    Olen lõpetanud Tartu Ülikooli psühholoogia erialal ning oman kliinilise psühholoogi, kliinilise lapsepsühholoogi ja koolipsühholoogi kutset. Lisaks olen osalenud erinevatel psühhoteraapia väljaõpetel. Vastuvõttudele lisaks viin läbi koolitusi, osalen erinevates valdkonna võrgustikes ning olen juhendanud koolipsühholoogia kutseaastal olevaid psühholooge. Teen meeleldi koostööd motiveeritud ja õpihimuliste inimestega.

    Psühholoogia paelub mind sügavalt, sest inimese aju ja sealsed protsessid on mulle alati huvi pakkunud. Kuigi teadus on jõudnud kaugele, on selles valdkonnas veel palju avastada. Igapäevatöös keskendun inimese ja isiksuse arengu mõistmisele, sellele, mis meid tegutsema motiveerib ja
    raskustes toimetuleku toetamisele. Teraapia õpingute käigus olen üha enam keskendunud ja spetsialiseerunud traumatööle. Tunnen suurt rõõmu, kui näen, et inimeses tärkab siiras huvi iseenda sisemaailma vastu ning tõuseb teadlikkus oma suutlikkusest – see on märk positiivsetest muutustest.

    Lähtun oma töös põhimõttest, et iga inimene on unikaalne, seega lähenen igale kliendile individuaalselt, arvestades tema vajadusi, eesmärke ja isiklikku olukorda. Teraapia on koostööl põhinev protsess, kus klient on aktiivne osaleja. Koos otsime lahendusi ja töötame eesmärkide
    saavutamise nimel.

    Me ei saa alati valida, millised (negatiivsed) kogemusi elu meile toob, oluline on see mis tõlgenduse me nendele anname. Samuti saame me teadlikult luua oma ellu positiivsust ja edendada enda heaolu. Maailma asjade ja elu üle arutamine on mõnus, eriti kui püüad suunda hoida positiivsel.

  • Laivi Org

  • Psühholoog ja koolipsühholoog
    ‍Kõrgharidus: psühholoogia (MA, Tartu Ülikool)

    Olen omandanud magistrikraadi Tartu Ülikoolis, kus õppisin Eesti filoloogiat ja psühholoogiat. Elu põnevad pöörded tõid mind tagasi psühholoogia valdkonda, just nõustamise juurde.

    Oman koolipsühholoogi kutset ning olen läbinud kognitiivse käitumisteraapia ja pereteraapia sissejuhatavad kursused.

    Nõustamise kogemus hõlmab nii laste, noorte kui ka täiskasvanute
    toetamist.

    Oma töös ole orienteeritud lahendustele, lähenen kliendi muredele terviklikult, võttes arvesse nii emotsionaalset, füüsilist kui ka sotsiaalset heaolu, et edendada üldist tasakaalu ja hakkamasaamist.

    Väärtustan sügavalt oma kodukoha kultuuri ja keelt ning suhtlen hea meelega ka võro keeles.

  • Aire Taal

  • Pika väljaõppega mänguterapeut
    Kõrgharidus: lasteaiaõpetaja (Tallinna Pedagoogiline Seminar)

    Lasteaias töötades märkasin, et on väga suur hulk lapsi, kes ei oska enda sees toimuvat sõnadesse panna ning ei tule tihtipeale oma emotsioonidega toime. Soov aidata lastel rohkem nende sees ja ümber toimuvat mõista ning isiklik kogemus oma lapse traumajärgsest abivajadusest viis mind mänguteraapia õpinguteni.

    Tänaseks olen läbinud Annely Sootsi Koolituse Tervisekooli mänguteraapia kaheaastase väljaõppe. Kõrghariduse omandasin Tallinna Pedagoogilises Seminaris lasteaiaõpetaja erialal, sobitus- ja erirühma õpetaja kõrvalerialaga, millele lisaks olen läbinud erinevaid täiendkoolitusi.

  • Evelin Saks

  • 31-aastase kogemusega eripedagoog ja logopeed
    Kõrgharidus: eripedagoogika ja logopeedia (MA, Tartu Ülikool)

    Olen ülikooli lõpetamisest alates töötanud arenguliste- ja hariduslike erivajadustega inimestega nii haridus- kui ka rehabilitatsioonisüsteemis. Minu vastuvõtult on abi saanud lapsed vastsündinutest kuni noorte täiskasvanuteni. Tööalaselt olen kokku puutunud väga erinevate lapsevanematega ning teinud võrgustikutööd õpetajate ja teiste tugispetsialistidega.

    Ma naudin väga oma töö vaheldusrikkust! Lisaks lastega töötamisele meeldib mulle töötada meeskonnas, kus on hea nõu pidada, konsulteerida ja otsida lahendusi, mis just konkreetsele lapsele kõige paremini sobib. Minu töös ei ole valmis mõeldud lahendusi, vaid iga laps on eriline. Suurim rõõm minu jaoks on see, kui näen oma töös tulemust: kui laps hakkab rääkima; kui laps, kelle kõnest ei saadud aru, hakkab rääkima selgelt ja arusaadavalt; kui õpilane minu juhendamise tulemusena hakkab saama positiivseid õpikogemusi ja saab eduelamust. Teen oma tööd kirega ja tulemuslikult juba 31 aastat.